afatgirlsjourney.blogg.se

Gymkort, chips och dricka

Publicerad 2016-05-06 18:58:39 i Allmänt,

Köpte mig förra månaden ett gymkort. 
Och har banne mig gymmat. 
Jag vet inte vad som hände, något har hänt och helt plötsligt har jag motivation till att göra något åt vikten. 
 
Jag tränar i snitt 3 dagar i veckan, har gått 21 dagar utan kolsyra (som jag förut drack dagligen)..och ja jag vet att det inte är just kolsyran som är "farlig" utan att jag kan dricka bubbelvatten om jag vill. 
Men om jag kan låta bli allt, både sockret som är i dricka OCH kolsyran så är ju det jätte bra. 
Har dragit ner väldigt på chips och godis också, dock inte helt men känner att jag ville inte sluta med allt samtidigt.
Men att gå från att äta chips varje dag, alltid köpa något godis så fort man var i affären till att äta HÖGST! en chipspåse i veckan..alltså EN påse räcker i en vecka...helt sjukt. 
 
Jag kan inte säga det nog, jag är MEGA STOLT över mig själv! 
*klapp på axeln* 

Kommentarer

Postat av: Mizca

Publicerad 2016-05-08 18:38:54

Grym du är, fortsätt så! Heja Heja <3

Svar: Ja, det är underbar att vi är så fina vänner, såhär hade vi verkligen inte innan... Är så nice =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela