afatgirlsjourney.blogg.se

från mobilen

Publicerad 2016-01-31 23:55:01 i

Ja, det här gick ju bra...nu ska jag blogga varje dag,  iallefall något litet, men icke..det funkade inte som jag ville. 

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova för att orka upp om ett par timmar igen, laddade precis ner appen så jag kan blogga på mobilen, kanske funkar bättre ?

En ny vecka och en ny månad, ser jag fram emot!

Lite nytt som hänt är att jag blivit moster igen!! Är så glad för min syster och hennes pojkvän skull, sån fin liten kille ❤

J har köpt en ny dator efter att hans gick sönder och efter det varit värsta jobbiga pojkvännen i några veckor..nu kommer den antagligen i veckan iallefall! 

Får skriva inlägg i veckan om var sak som skett sen sist 

G'night du som läser (är just nu bara en läsare, haha) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela