afatgirlsjourney.blogg.se

Eld, lost och promenad

Publicerad 2016-05-12 19:57:55 i Allmänt,

Aaaw .. vaknade inatt av att hela rummet blinkade i olika färger, va tcungen att väcka J och fråga om han såg det också (tänkte om jag fått hallucinationer av adapt lung ;) ) , men det visade sig att det brann här.
Va tydligen en bil som börjat brinna, helt naturligt..mitt i natten..hmm ? 
 
Försov mig och kom till jobbet helt död, har inte mått bra alls idag, känt mig liksom..lost..i kroppen.
Så gick hem tidigt från jobbet, har i eftermiddag grillat, fixat med rabatterna så det blir sommar fint och solat MASSOR, och nu känns det mycket bättre, och nu ska jag strax ta på mig promenadskorna och gå ut och gå med en vän ikväll igen, så härligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela