afatgirlsjourney.blogg.se

Nytt jobb, bvc och vänskap

Publicerad 2016-05-31 23:12:00 i Allmänt,

Sitter här och samlar kraft. 
Jag börjar nytt jobb imorgon och ser framemot det, men samtiidigt inte..svårt att förklara.
Jag tror det kommer bli tufft, pga lite olika saker. 
Så försöker samla ihop så mycket positivitet jag kan, ska förbereda frukost och kläder sen ska jag gå och sova. 
 
Har även varit hos mamma 2 dagar nu och hjälpt henne med att städa ur lägenheten, kan säga att det varit rejäla träningspass då hon samlat på sig MASSOR..men ska träna någon mer dag i veckan, men tror inte imorgon, måste få en vilodag. 
 
samtidigt som jag börjar ett nytt jobb imorgon så innebär det ju att jag fått sluta på mitt gamla..NÄHÄ?1 
Och det va tufft, jag gjorde min sista dag i fredags och kändes i kroppen, kommer sakna mina arbetskamrater såååå mycket, har genom jobbet fått kontakt med en mamma till en gammal barndomsvän och det har lett till en fantastisk vänskap, vilket jag är ÖVERLYCKLIG över, för hon är något ab det mest fantastiska jag stött på, finns där som en "mamma" men samtidigt som en vän och är en sån man inte behöver ändra på sig själv med, utan hon accepterar mig som jag är och det är så skönt. 
Men jag tror och hoppas att vänskapen håller även om vi inte kommer träffas varje dag :) 
 
Hade även en heldag med min syster och lilla prinsen i fredags, vi va iväg och handlade lite och sen fick jag följa med till bvc och det va kul. 
Vilken kärlek jag känner till lillen, och syster också såklart, men hela jag blir full av glädje när jag får umgås med prinsen :) 
 
Nu är det dags att förbereda för imorgon. 
Önska mig inte lycka till..betyder otur ;) 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela