afatgirlsjourney.blogg.se

Onsdag, jobb"intervju", träning och promenad

Publicerad 2016-05-11 22:06:00 i Allmänt,

Idag va jag och pratade om nya jobbet, kändes okej...inte mer just nu tyvärr. 
Men ska blir så skönt att börja jobba "på riktigt" och få en riktig lön, fy fasiken!! 
Åkte sen tillbaka till nuvarande jobbet.
Efter det blev det träning, så jäkla skönt. 
20 minuter cykling, 20 minuter gåband i rask takt, benpress 6kg*20 gg. 
 
Jag kommer nästan till gymmet samma tid varje dag, så jag kommer lagom till extreme makeover, weight loss edition..perfekt ?! 
Va en dag när jag kom dit som jag bara tänkt cykla i 30 minuter, slutade med att jag gick 30 minuter också bara för att jag va tvungen att se klart avsnittet haha 
 
Blev även en lite längre promenad med en fin vän på kvällen, va jäkligt skönt. 
Tog första dagen med Adapt lugn ikväll också, som jag får pröva genom hälsopanelen, ska funka på så sätt att man ska bli lugnare och mindre stressad och sova bättre. 
Får pröva och se vad som sker :) 
 

Kommentarer

Postat av: Mizca

Publicerad 2016-05-13 17:18:22

Härligt ... fortsätt så =)

Svar: :* tack hjärtat! <3
afatgirlsjourney.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela