afatgirlsjourney.blogg.se

.

Publicerad 2017-01-31 20:15:00 i Allmänt,

Herregud vilken dag.. 
Dagarna med medecinen har flytit på bra, har inte haft det så jobbigt..fram tills idag. 
Jag jobbade som vanligt idag och igår..men idag på eftermiddagen när det va typ någon timme kvar tills jag skulle gå hem så känner jag hur jag bara tappar allt..tålamodet gick från 100 till 0 på bara några sekunder, jag själv tyckte det gick ut över barnen och då ledde det till att jag blev arg på mig själv..för oavsett hur jag mår så har jag aldrig, och då menar jag ALDRIG någonsin låtit det gått ut över barnen förut..så jag kände att jag inte kunde vara på jobbet när jag kände så.
Kan jag inte vara 100% närvarande så ska jag inte vara där så jag tror jag blir hemma resten av veckan. 
 
Tabletterna gör även att jag blir väldigt illamående, jämnt. 
Fast jag tar nog lite illamående istället för att känna som jag gjort det senaste året, illamåendet är mer hanterbart faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela