afatgirlsjourney.blogg.se

Födelsedag och middag

Publicerad 2017-01-28 09:17:00 i Allmänt,

Idag är en speciell dag..idag för ett år sedan så föddes en av dom finaste pojkarna i världen. 
Jag har dock valt att inte vara med på kalaset idag, då jag ska på middag och sen att jag inte riktigt kan hantera så mycket människor just nu. 
Men jag ska dit imorgon och äta lite tårta och gosa med ettåringen :) 
 
Nu ska jag strax börja göra mig iordning för att sen bege mig till kerstin på middag. 
Sminka mig lite och hitta passande kläder.
Så skönt att det faktiskt är en bra dag idag, ser verkligen fram emot dagen och kvällen, och när facet är på så ska jag ringa och videochatta med födelsedagsbarnet en liten stund..myyyys :) 
 
Hoppas ni alla har en bra dag och får en fantastisk kväll 
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela