afatgirlsjourney.blogg.se

HELG!

Publicerad 2017-01-27 18:41:00 i Allmänt,

Nu är det helg, fasiken vad skönt!! 
Veckan har varit över förväntan, jag trodde det skulle vara väldigt jobbigt men har inte varit så farligt. 
Har dock varit illamående dagligen sen jag började med tabletterna, lite små jobbigt. 
Idag började jag även med multivitamin, läkaren sa att jag hade vitaminbrist, speciellt kalciumbrist då jag inte dricker mjölk överhuvudtaget, så hoppas på att även det blir bättre. 
Är ju egentligen inte konsitgt att man inte har någon energi när man har sån total vitaminbrist ? 
 
Imorgon ska jag på middag med fina vänner. 
Ska äta gott och dricka gott och njuta av sällskap där man kan vara sig själv till 100%. 
Hon som bjur hem på middag är så fin, hon vet hur jag mår och va noga med att jag inte behöver känna mig tvungen att komma men att hon gärna vill det, samt att jag får komma som jag vill, pyjamas funkar bara jag mår bra. 
Fantastiska människor jag har omkring mig..och även fått äran att jobba ihop med <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela